Aurreballeta.

Aurreballeta

Irantzu Gonzalez Dantza Eskolan, 4 urteko umeentzako aurreballeteko eskolak eskaintzen ditugu. Eskola horietan haurrak lehen aldiz sentitzen dira dantzari eta pixkanaka dantza klasikoaren oinarriak barneratzen dituzte.  Eta ez hori bakarrik, gure irakasleekin primeran pasatzen dute.

Aurreballeteko eskolak oso tresna egokiak eta baliotsuak dira zure semeak edo alabak dantzan lehen urratsak eman ditzan. Gainera, beste onura eta arrazoi batzuk ere badaude eskolara gustura etortzeko.

Dantza klasikoa

Irantzu Gonzalez Dantza Eskolan, 8 eta 11 urte bitarteko haurrentzako dantza-eskolak eskaintzen ditugu. Eskola horietan gero eta dantzari hobeak bilakatuko dira eta pixkanaka teknika, arintasuna eta konpromisoa hartuko dituzte.  Eta hori bakarrik ez, gure irakasleekin primeran pasatuko dute.

Dantza klasikoko eskolak oso tresna onak eta baliotsuak dira zure semea edo alaba dantza klasikoan trebatzeko eta, gutxienez, dantzaren munduan aurrera egitea markatuko duen estilo honen oinarria eskuratzeko.

Dantza klasikoa.
Dantza garaikidea.

Dantza garaikidea

Irantzu Gonzalez Dantza Eskolan, dantza garaikideko eskolak eskaintzen ditugu 16 urtetik aurrera. Eskola horietan, gero eta dantzari hobea zarela sentituko duzu, kortserik gabeko teknika klasikoa aplikatuz eta zeure estiloko mugimenduen bidez jariatuz.

Dantza garaikideko eskolak  oso tresna osoak dira gorputz-adierazpena, sormena eta zeure buruarekiko lotura garatzeko. Diziplina artistiko honen bidez, zure emozioak adierazteko eta istorioak modu paregabean kontatzeko aukera ematen dizuten mugimendu eta teknika sorta zabala esploratuko dituzu.

Modern jazz

Irantzu Gonzalez Dantza Eskolan, Modern Jazzeko eskolak eskaintzen ditugu 16 urtetik aurrera. Mugimendu kementsuen, biren, jauzien eta sekuentzia koreografiko dinamikoen fusioa esperimentatuko duzu, erronka baten aurrean jarri eta zure estilo pertsonala garatzeko aukera emango dizutenak.

Modern Jazz-eko eskolak oso tresna baliotsuak dira gorputz-adierazpena garatzeko, sormena indartzeko eta zeure buruarekiko lotura sendotzeko. Diziplina artistiko honen bidez, jazzaren aldakortasuna eta energia deskubrituko dituzu, dantza garaikideko elementuak, pop musika eta hiri erritmoak uztartuz.

Modern jazz.
Yoga.

Yoga

Irantzu Gonzalez Dantza Eskolan, helduentzako yogako eskolak eskaintzen ditugu. Eskola horietan, "kirola eta adimena" eskaintzen dizkizugu, ordu eta erdiko klaseetan, zure emozioak arnasketaren, kontzentrazioaren eta lan fisikoaren bidez berreskuratzeko.

Yoga ekialdeko filosofia bat da, 60ko hamarkadan mendebaldera iritsi zena. Harrezkero, adarkatu egin da eta norabide askotan eboluzionatu du. Guri interesatzen zaiguna Irantzu Dantza eskolan gertatzen dena da.