Dantzarima

Dantzarima, konpainia bezala, Altsasuko dantzari batzuek sortutako dantza-talde bat gara.

Badira euskal dantzatik, gimnastika erritmikotik edo dantza modernoetatik etorritako pertsonak, baina badira dantzatzen jakin gabe hasi zirenak eta pixkanaka ikasten joan direnak ere.

Oraintxe bertan dantza eskolan entseatzen dugu eta adin eta maila desberdinetako 13-14 pertsonako talde bat osatzen dugu, nahiz eta eskolako ateak zabalik ditugun nahi duen ororentzat.

Dantzarima izenak "dantzatu zure arima" esan nahi du. Oso garrantzitsua da dantzarientzat, teknika izateaz gain, barruarekin eta barruan daramatenarekin adierazten jakitea.

Izen ezin hobea da honelako konpainia batentzat; izan ere, gure konpainia beste batzuk baino alternatiboagoa da eta barruan daramaguna atera eta aldarrikatzea bultzatzen dugu.

Aldatu zure konfigurazioa ikusteko edo egin klik hemen Youtuben zuzenean ikusteko.