Eskolak

Dantza klasikoa

Irantzu Gonzalez Dantza Eskolan, 8 eta 11 urte bitarteko haurrentzako dantza-eskolak eskaintzen ditugu. Eskola horietan gero eta dantzari hobeak bilakatuko dira eta pixkanaka teknika, arintasuna eta konpromisoa hartuko dituzte.  Eta hori bakarrik ez, gure irakasleekin primeran pasatuko dute.

Dantza klasikoko eskolak oso tresna onak eta baliotsuak dira zure semea edo alaba dantza klasikoan trebatzeko eta, gutxienez, dantzaren munduan aurrera egitea markatuko duen estilo honen oinarria eskuratzeko.

Badakizu dantza klasikoa dela beste guztien oinarria?

Nahikoa arrazoia da dantzari on guztiak dantza klasikoan trebatzeko eta, gutxienez, dantzaren munduan aurrera egitea markatuko duen estilo honen oinarria eskuratzeko.

Eta hemen amaitu liteke orrialde hau. Hala ere, hori esateko arrazoiak sakontasunez azaldu nahi dizkizut.

Dantza klasikoan garrantzi berezia ematen zaio teknikari.

Barra, tolestura, demiplegea, lehena, bigarrena, besoen mugimenduak, indarra oinetan. Ezagunak egiten al zaizkizu?

Mugitzen zaren espazioa, haren gaineko kontrola.

Zure bizkarraren posizioa, zure biren zehaztasuna.

Ezer ez da ausaz geratzen.

Alderdi horiek guztiak lantzen dira, eta askoz gehiago, zure gorputzaren, adierazpenaren eta espazioaren kontrola zuk eduki dezazun. Osagarri perfektua da hainbat dantza-estilotarako (edo, hobeto esanda, guztietarako), baita beste kirol-diziplina batzuetarako ere, hala nola gimnasia erritmikorako.

Zer ikasiko duzu dantza klasikoan?

Lehen aipatu dudan guztiaz gain, konstantziari buruz ikasiko duzu.

Zure ikaskuntzaren aurrerapenean inplikatzearen garrantziaz. Zu zeu izatea dantzaren bidea egiten duena, pauso seguru eta irmoekin.

Elastikotasuna lantzea, agian dantza modernoan edo gimnasia erritmikoan egiten ari zaren prozesua azkartzeko eta indartzeko.

Gainerakoengandik bereizten laguntzen dizun teknika eskuratzea, mugimendu garbiagoak, zehatzagoak, dotoreagoak eta arinagoak eginez.

Eta sekula dantzatu ez badut?

Baldintza bakarra gogoa izatea da. Zure ikaskuntzaren protagonista izatea eta esfortzuz eta ilusioz lan egitea. Bidean gozatzeaz ahaztu gabe, hori baita garrantzitsuena.

Dantza klasikoan, agian dagoeneko izango duzun oinarri bat hobetzeko edo zerotik lortzeko lan egiten da.

Barrari heldu, behatu, entzun eta zure gaitasunak hobetu egiten dituzu.

Dantza klasikoan lan egiten da, dantza arnastu egiten da eta, batez ere, asko hobetzen da.