Dantza garaikidea

Irantzu Gonzalez Dantza Eskolan, dantza garaikideko eskolak eskaintzen ditugu 16 urtetik aurrera. Eskola horietan, gero eta dantzari hobea zarela sentituko duzu, kortserik gabeko teknika klasikoa aplikatuz eta zeure estiloko mugimenduen bidez jariatuz.

Dantza garaikideko eskolak  oso tresna osoak dira gorputz-adierazpena, sormena eta zeure buruarekiko lotura garatzeko. Diziplina artistiko honen bidez, zure emozioak adierazteko eta istorioak modu paregabean kontatzeko aukera ematen dizuten mugimendu eta teknika sorta zabala esploratuko dituzu.

Dantza klasikoa zure prozesuaren parte gisa.

Euskarria, oinarria. Teknika da dantzari on guztien ezinbesteko euskarria.  Eta teknika elikatzen duena zure estilo propioa da, paregabea eta imitaezina.

Oinarria. Teknikarik gabe, esentzia bidean diluitu eta galtzen da, eta alferrik xahutu daiteke.

Horregatik, Irantzu Dantza Eskolan merezi dituen errespetua eta garrantzia ematen dizkiogu dantza klasikoari. Zure gorputzak har ditzan balleta ikasteak eta praktikatzeak ematen dizkizun postura, mugimenduaren jarioa, orekaren boterea eta indarra.

Eskolatik irteten zarenean dantzari osoa eta trebatua izan eta horrela sentitu zaitezen.

Estilo garaikidearen askatasuna

Zure esentzia dantzara eramana. Horrek eta teknikak imitaezina egiten zaitu eta eszenatokian jariatzeko aukera ematen dizu mugimendu paregabeak eginez.

Banaka edo taldean.

Estilo klasikoaren moldea apurtzeko aukera duzu, teknika errespetatuz, bai eta mugimendu arinago, aske eta zurruntasunik gabekoen bidez adierazteko askatasuna ere.

Inprobisazioa

Teknika, esentzia eta zu zeu.

Inprobisatzeko gaitasuna (esploratu ez baduzu ere, izan baduzu). Askatasunez mugitzeko gaitasuna, gelaren (edo agertokiaren) luze-zabalean pausoak elkarri lotzeko gaitasuna, bata bestearen atzetik.

Besteak harritzeko eta, batez ere, zu zeu harritzeko aukera.

Dantzari gisa izan duzun bilakaera probatzen duzun unea. Ez dago akatsak egiteko aukerarik, ikasteko aukerak bakarrik.

Konfiantza

Dantzari gisa ikasten, eboluzionatzen eta hazten zoazen heinean, zeure buruarengan duzun konfiantzan inbertitzen ari zara.

Inoiz ez dago soberan, konfiantza beti baita lagun handia.

Eskolan landu eta probatu egiten dugu, indartu egiten dugu. Zurekin gaude eta lagunduko zaitugu nabarmendu zaitezen bai eszenatokiaren gainean bai eszenatokitik kanpo.

Zure gorputzaren, denboraren eta espazioaren gaineko kontzientzia.

Zure mugimendua kontrolatzea, musikaren erritmora egokitzea eta espazioak errespetatzea.

Eskoletan dantza ordenatua izan dadin egiten dugun lana (kaosa irudikatu nahi badu ere).

Musikarekin batera joatea, bera baita erritmoa markatzen dizuna.  Estropezurik ez egitea espazioan ikaskideekin edo beste objektu batzuekin. Zure mugimenduen jakitun izatea eta zuk kontrolatzea, eta koreografian ez galtzea.

Arnasa behar bezala hartzea, zure indarra behar duen mugimendu bat bultzatzeko edo arnasari eustea,  kontzentrazio eta oreka handia eskatzen duen une batean.

Gorputzaren memoria indartzea eta lantzea, lehen egunean ezinezkoa iruditzen zitzaizuna mugimendu erraza eta ia automatikoa bihurtu dadin.

Bakarka nahiz taldearekin jariatzea

Eszenatokian edo ikasgelan handi egiten ikastea.

Bakarrik edo lagunduta egon.

Dantzak irauten duen bitartean espazioa ulertzea, zurea baita eta berea baitzara.

Askatasun eta kontzientzia osoz mugitzea, gainerako dantzariak errespetatuz edo agertokia ahalik eta gehien zukutuz.

Gozatu dantzaz emaitza gisa, baina batez ere bide gisa.

Kontua ez da bakarrik lehiaketetan eta jaialdietan ikasi dugun guztia erakustea.

Baizik eta ikasi bitartean egin duzun bideaz gozatzea da.

Eskoletan, zure ikaskide eta irakasleekin batera.

Bidaiak.  Entseguak ordutegien barruan eta ordutegietatik kanpo.

Dantza zure baitan nola hazten den sentitzea. Dantzari gisa izan duzun bilakaeraren lekuko izatea, baita zure ikaskuntza eta hobekuntzarena ere.   Ez alferrik galtzea minutu bakar bat ere entseguan, primeran baitakizu une horiek paregabeak eta errepikaezinak direla.

Zure irakasleen eta lankideen aholku guztiak barneratzea.

Guztiz libre sentitzea zure ritzia emateko eta ekarpenak eta proposamenak egiteko.

Dantzari gisa haztea.

Halabeharrezko ondorioa.