Aktualitatea

Albisteak

Dantza kanpusa Goizuetan

Udarako kanpamentu baten bila!? Goizuetako zubian batu eta lamien bila joaten bagara?

Orbe Burgos 2024

• 2024/03/27

Duela bi asteburu, dantza txapelketeei hasiera eman genien @orbecertamen -en eskutik eta oso pozik gaude egindako lanarekin eta baita eskerdunak jaso ditugun sariengatik ere.

Udako programazioa

• 2024/03/25

Aurten ere udako programazioa eskeini nahi dizuegu:

Dantzatik askatasunerantz ! M8

Dantza gara, dantzatzea maite dugu eta guk geuk gozatzeko egiten dugu. Adin ezberdinekoak, baina denok helburu bera, aske dantzatzea eta denon artean elkar ikastea.

Mainamikirri ipuin musikatua

Altsasun ezaguna izan den kondaira honetan barrena murgildu da Altsasuko haize berriak banda, Eva Azpilikueta eta eskolako dantza konpainia dantzarima. Altsasun Martxoaren 9an izango da Iortia kultur gunean. Eta Irurtzunen aldiz Martxoak 10 frontoian.

Hamahiru Ilargi, hamahiru gau argi

Urtero bezala gure eskolako dantzariek Altsasuko herri inauterietan dantzatu zuten, gure sorginak berriz ere akelarrrtan.

Inauteriak

• 2024/02/14

Kaixo Familia!
Gogoratu Inauteriak direla eta Altsasun eta Lakuntzan eskola itxita egongo dela datorren astean, Otsailak 12, 13 eta 14.
Ondo pasa Inauterietan!

Balleteko barra

• 2024/01/31

Ze garrantzitsua den dantzari batentzat balleteko barra. Bakoitzak bere burua ezagutzen du bertan, eta etorkizun batean lortu nahi duenaren oinarri lagungarri bat bihurtzen da.
Gure Beasaingo ikasleek ondo dakite hau.
Eta gogoratu, edozer bihurtu daiteke balleteko barra.

Ordutegi berria

• 2024/01/29
Urtarriletik aurrera ordutegi berria, Adi egon !
????????Bai telefonoz eta baita pertsonalki ere, eskolako arreta astelehenetik ostegunera 16:30tatik 19:30etara izango da.
????Emailez ere, astelehenetik ostegunera bitarte 16:30tatik 19:30etara
Eskerrik asko!

San Saastin

• 2024/01/13

Hemen dira gure urteko lehenengo festak, Lakuntzako San Saastinak ????
Urtero gure Lakuntzako dantzariek ongi etorria ematen diete urteko dantza ekitaldiei herriko neguko festetan. Eta aurten ere han izango gara!
????️ Urtarrilak 21
⏳18:30
???? Kultur etxean
Zuen zain egongo gara, oso ondo pasa festetan